تکیه به شونه هام نکن ، من از تو افتاده‌ترم

ما که به هم نمیرسیم ، بسه دیگه بذار برم

کی گفته بود به جرم عشق ، یه عمری پرپرت کنم

حیف تو نیست کنج قفس ، چادر غم سرت کنم ؟؟!!

من نه قلندر شبم ، نه قهرمان قصه‌ها

نه برده حلقه به گوش ، نه ناجی فرشته‌ها

من عاشقم همین و بس ، غصه نداره بی‌کسیم

قشنگی قسمت ماست ، که ما به هم نمیرسیم

نظرات 1 + ارسال نظر
سایتی مخصوص جوانان امروز پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:59 ق.ظ http://www.mts2004.co.sr

c.m.s
سلام دوست عزیز و گرامی
وبلاگ خیلی جالب داری..
حیفم اومد که اینو به شما نگم .....آیا تا به حال به مرگ فکر کردی؟؟؟؟ به برزخ چی؟؟؟.......ویا علاقه ی زیادی به مطالب سرگرمی داری؟؟؟....::: = دوست عزیز اگه خواستی به وبلاگ های من سری بزن....و اگه مایل بودی برام تو قسمت نظرات شما پیغام بگذار که لینکت کنم یا نه؟؟ در ضمن اگه خواستی منم تو وبلاگت لینک کن.....
منتظر هستم...خدا حافظ
www.mts2004.co.sr

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد